torsdag 3. januar 2013

Garnslanking...

I romjulen så var jeg innom en garnbutikk, 
da det stormet som værst her jeg bor. 
Fant masse hærlig garn, som jeg 
IKKE 
klarte tanke på skulle være igjen i butikken.

Ikke at det er fritt for garn hjemme hos meg, neida... 
Det bugner over, men "gu kor deilig" er det ikke med masse nytt garn.
Mjukt og godt å ta på, lukte på og ikke minst masse farger. 
Ble nå ikke så mange farger denne gangen. 
Men mange mjuke gode garnnøster... ;)



Men nå når det er nytt år
så er det stopp på garnkjøpet.
På en god stund. Det skal kun handles inn
noe hvis det er til større prosjekter, mangler eventuelle farger, 
Ja, det er vel det enneste som kan gjøre slik at jeg kan kjøpe noe nytt på lenge..

Så er det da å se om jeg klarer å forholde meg til det forsettet da..     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar